We współczesnych samochodach zarówno osobowych, jak i dostawczych montowane są coraz bardziej zaawansowane systemy klimatyzacji. Obecnie nawet samochody z segmentu C wyposaża się już w dwustrefowe układy klimatyzacji, a luksusowe limuzyny w standardzie otrzymują czterostrefowe warianty chłodzenia i ogrzewania. Tak skomplikowane układy klimatyzacji muszą posiadać odpowiednie systemy sterujące, umożliwiające szybką i intuicyjną zmianę trybu pracy klimatyzacji.
Moda na auta segmentu SUV oraz crossover pojawiła się na rynku już kilkanaście lat temu. Mimo to niektórzy producenci bardzo długo zwlekali z wejściem na ten jakże trudny rynek. Doskonałym przykładem może być Seat, który swój pierwszy model wpisujący się w ten segment, wprowadził do produkcji dopiero w 2016 roku. Mowa tutaj oczywiście o modelu Seat Ateca.
Seat Ateca to kompaktowy SUV, który w ofercie producenta zastąpił model Altea. Była to symboliczna zmiana, ...