We współczesnych samochodach zarówno osobowych, jak i dostawczych montowane są coraz bardziej zaawansowane systemy klimatyzacji. Obecnie nawet samochody z segmentu C wyposaża się już w dwustrefowe układy klimatyzacji, a luksusowe limuzyny w standardzie otrzymują czterostrefowe warianty chłodzenia i ogrzewania. Tak skomplikowane układy klimatyzacji muszą posiadać odpowiednie systemy sterujące, umożliwiające szybką i intuicyjną zmianę trybu pracy klimatyzacji.
Citroen C5 trzeciej generacji produkowany był w latach 2008 do 2017. Względem poprzedników różniły go gabaryty oraz design. Samochód stał się jeszcze większy i zamiast nadwozia typu liftback został określony mianem sedana. Alternatywą była również odmiana kombi, która oferowała bardzo dużo miejsca we wnętrzu oraz ogromną i funkcjonalną przestrzeń bagażową. Wspomniana wcześniej zmiana designu nawiązywała do nowych wówczas, dopiero pojawiających się trendów widocznych wśród ...