We współczesnych samochodach zarówno osobowych, jak i dostawczych montowane są coraz bardziej zaawansowane systemy klimatyzacji. Obecnie nawet samochody z segmentu C wyposaża się już w dwustrefowe układy klimatyzacji, a luksusowe limuzyny w standardzie otrzymują czterostrefowe warianty chłodzenia i ogrzewania. Tak skomplikowane układy klimatyzacji muszą posiadać odpowiednie systemy sterujące, umożliwiające szybką i intuicyjną zmianę trybu pracy klimatyzacji.
Touareg trzeciej generacji ma w zamyśle zastąpić topowy model VW — Phaetona. Wolfsburg podkreśla wysoką jakość nowego modelu na przykładzie wbudowanej technologii. Rzeczywiście, wyposażony we wszystkie dostępne systemy zawieszenia i duże koła, nowy SUV stał się niesamowicie zwinnym samochodem.
Vw Touareg III (CR7) mieści dynamiczny silnik V6 TDI o pojemności trzech litrów i mocy 286 KM, który potrzebuje obrotów w średnim zakresie, aby zapewnić ...
Powiązania: