We współczesnych samochodach zarówno osobowych, jak i dostawczych montowane są coraz bardziej zaawansowane systemy klimatyzacji. Obecnie nawet samochody z segmentu C wyposaża się już w dwustrefowe układy klimatyzacji, a luksusowe limuzyny w standardzie otrzymują czterostrefowe warianty chłodzenia i ogrzewania. Tak skomplikowane układy klimatyzacji muszą posiadać odpowiednie systemy sterujące, umożliwiające szybką i intuicyjną zmianę trybu pracy klimatyzacji.
Druga generacja Seata Leona pojawiła się na rynku w 2005 roku podczas odbywających się w Genewie targów motoryzacyjnych. Samochód zbudowano na tej samej płycie podłogowej, co Audi A3, Skoda Octavia oraz VW Golf V. Leona zaprojektował nie kto inny, jak sam Walter de’Silva. Choć Seat bazował na Golfie V, to stylistyka hiszpańskiego auta była dużo bardziej odważniejsza od niemieckiego ordnungu.
To, że samochód projektował twórca takich dzieł, jak Alfa Romeo 156 oraz ...