Pasek wieloklinowy w samochodzie często uznawany, zwłaszcza przez laików, za mało istotny element silnika, tak naprawdę odgrywa w nim kluczową dla całego układu napędowego rolę. Jest to element eksploatacyjny i nierzadko dochodzi do jego niewielkich, lecz z punktu mechanicznego znaczących uszkodzeń. Szczególnie kapryśna potrafi być rolka kierunkowa paska klinowego wielorowkowego, która odpowiada za prawidłowe prowadzenie paska.
Saab 9-3 to auto klasy średniej. Produkcja części do Saab 9-3 rozpoczęła się w 1998 roku. Ostatnie auto z tej serii wyjechało z fabryki w 2011 roku i był to egzemplarz należący do drugiej generacji. Natomiast części Saab 9-3 pierwszej generacji montowano w latach 1998-2002.
Saab 9-3 często jest też określany jako YS3D. Jest to kod fabryczny pojazdu. Jeśli są Ci potrzebne części zamienne Saab 9-3, bardzo możliwe, że znajdziesz je również wśród ...
Powiązania: