Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Audi A6 C5 Avant to model A6 niemieckiego koncernu Audi z nadwoziem typu kombi, której produkcja i sprzedaż rozpoczęły się w 1998 roku. Samochód szybko zdobył serca sporej ilości kierowców i cieszył się sporą popularnością. W 2001 roku auto przeszło facelifting, który polegał na wprowadzeniu podwójnego grilla, pojawiły się również nowe reflektory z przodu i z tyłu, co w znacznym stopniu unowocześniło samochód. Zarówno lusterko po stronie kierowcy, jak i po stronie pasażera miały takie ...