Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
BMW Serii 3 E46 w nadwoziu Compact to z pewnością jeden z najbardziej kontrowersyjnych modeli w historii tej niemieckiej marki. Jego kontrowersja dotyczy oczywiście jego specyficznego designu, który nie każdemu przypada do gustu. Krótkie nadwozie z mocno ściętym tyłem oraz małe, okrągłe reflektory przednie nieco zaburzają ówczesną stylistykę BMW. Seria 3 w tej wersji nadwozia dedykowana była dla młodych kierowców, dla których przestrzeń bagażowa oraz druga para drzwi były ...
Powiązania: