Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
BMW X5 E53 to pierwszy samochód typu SUV niemieckiego producenta zaprezentowany w 1999 roku. Od znanych samochodów off-roadowych (tj. Land Rover) różni się tym, że nie ma żadnych właściwości terenowych – zespół projektujący X5 E53 uznał, że samochód nie będzie wykorzystywany do typowej jazdy terenowej i przywiązał większą uwagę na właściwości jezdne. Auto deklasuje swoich potencjalnych konkurentów na utwardzonych drogach. Model X5 E53 był pierwszym pojazdem z serii X, która dzisiaj ...
Powiązania: