Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Model należący do segmentu B produkowany od 1998 roku. Następca legendarnego modelu 205. Wielki sukces francuskiej marki. 206-tka to najlepiej sprzedający się samochód w historii Peugeota. Bardzo popularny, jak nie jeden z najpopularniejszych modeli w historii motoryzacji. Z fabryk na całym świecie wyjechało ponad siedem milionów egzemplarzy.
Kształtne hatchbacki są najliczniej reprezentowane na rynku wtórnym. Używanego Peugeota 206 można kupić nawet za pięć tysięcy ...