Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Piąta generacja Camry światło dzienne ujrzała w 2001 roku. Samochód był jednym z największych wersji tego modelu – mierzył 4.82 m długości. Nadwozie prezentowało się elegancko, choć nie rzucało się w oczy. Trudno przypisać mu także jakieś cechy charakterystyczne, które świadczyły by o unikatowości pojazdu. Camry V dostępne było z nadwoziem typu sedan i kombi.
Wnętrze samochodu zapewnia wysoki komfort podróży ze względu na swoje spore rozmiary. Doskonale wyprofilowane ...