Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Volkswagen Golf to niezmiennie jeden z najczęściej spotykanych samochodów na ulicach całej Europy, w tym również Polski. Model powstały w 1974 roku doczekał się już 8 generacji. Natomiast czwarta generacja samochodu powstała w 1997. Wtedy to na rynek weszła wersja podstawowa Golfa – hatchback. W roku 25-lecia istnienia modelu Golf rozpoczęto również montaż części Vw Golf IV Variant, czyli wersji kombi. Jak wszystkie pozostałe wersje kombi modelu Golf, ...
Powiązania: