Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Niemalże w każdym segmencie trafiają się samochody kultowe i legendarne. Nie inaczej jest w przypadku luksusowych SUVów. Historia Range Rovera rozpoczęła się w 1970 roku. Jak się później okazało, samochody te stały się prekursorami obecnie jednej z najpopularniejszych klas samochodów. Range Rover III wszedł do produkcji w 2001 roku. Produkowany był aż do 2012 roku. Auto swoją stylistyką bardzo mocno nawiązywało do poprzedników. Range Rover III w zamyśle miał być połączeniem ...