Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Samochód osobowy produkowany w latach 1995-2004 przez koncern PSA. Model należy do klasy średniej (segment D). Model 406 to następca bardzo udanej wersji Peugeota 405, któremu bardzo szybko dorównał pod względem popularności. Co ciekawe, Peugeot 406 powstał 15 lat temu, a mimo tego nadal nie trzeba się go wstydzić. Wizja designera 406-ki to strzał w dziesiątkę. Peugeot 406 prezentuje się bardzo dobrze, nawet po upływie dekady. Lifting z 1999 roku jedynie wsparł jego ...
Powiązania: