Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Produkcja Mercedesa klasy C (W202) rozpoczęła się w 1993 roku. Niemieckie auto dostępne było również w wersji kombi (S202) od 1996 roku. Poprzednikiem W202 był bardzo popularny wówczas model W201. W 1995 roku oraz dwa lata później (1997) samochód został poddany liftingowi, zmodernizowana wersja była nieco większa.
Mercedes C W202 miał dosyć łagodne kształty, jego sylwetka była smuklejsza i bardziej elegancka. W wersji poliftingowej pojawiły się nowe ...