Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Mercedes-Benz W460 to samochód osobowo-terenowy segmentu E. Auto zaliczane jest do klasy G, przez co model występuje także pod nazwą Mercedes-Benz Klasy G I. Był on produkowany w latach 1979-1993. Przez ten okres powstało wiele wersji nadwoziowych, w tym między innymi 2-drzwiowy van, 3-drzwiowy i 5-drzwiowy SUV oraz 2-drzwiowy SUV Cabrio. Auto było dostępne także w wariancie Pickup. Większość części Mercedes-Benz klasy G I pozostaje wspólna dla wszystkich wersji ...
Powiązania: