Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
BMW Serii 3 o oznaczeniu E46 to czwarty model należący do tego segmentu. Zadebiutował w 1998 roku i zastąpił w ofercie bardzo popularne, lecz już nieco przestarzałe BMW E36. Samochód przeszedł bardzo duże zmiany stylistyczne względem swojego poprzednika. Zyskał znacznie bardziej opływowe i nowoczesne kształty. Bryła stała się znacznie bardziej zwarta i zarówno wersja Coupe, Cabrio, Sedan, jak i Touring mogły się naprawdę podobać. Przez wszystkie lata produkcji model był ...