Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
BMW E39 to czwarta generacja niemieckiego auta Serii 5, której produkcja rozpoczęła się w 1995 roku. W porównaniu do swojego poprzednika (BMW E34), nowy samochód był dużo większy, a dostępne wersje nadwozia to sedan (4 drzwi) i kombi (Touring) produkowane od 1997 roku. W przypadku nadwozia typu sedan bagażnik ma pojemność 460 jednak warto pamiętać, że w wielu wersjach „piątki” nie ma możliwości złożenia tylnych siedzeń. W kombi sytuacja wygląda nieco inaczej, ...