Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Mazda 6 trzeciej generacji to prawdziwy fenomen. Jej produkcja trwa nieprzerwanie od 2012 roku, co w nowoczesnej motoryzacji to bardzo dużo. Mazda 6 jednak kompletnie się przez ten czas nie starzeje. Nadal wygląda bardzo świeżo oraz nowocześnie. Jej piękne kształty, fantastycznie wyglądające odcienie lakieru, doskonale dopracowane proporcje oraz odważne przetłoczenia sprawiają, że samochód zupełnie się nie nudzi. Na szczególne wyróżnienie zasługuje tutaj wersja nadwozia ...