Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Saab 9-5 to auto klasy średniej-wyższej. Produkcję tego samochodu rozpoczęto w 1997 roku, a zakończono ją dopiero 12 lat później – w 2009. Natomiast nowe części Saab 9-5 kombi trafiły na linię produkcyjną w 1998 roku. Niewątpliwie model ten jest interesującą propozycją ze względu na wyjątkowo elegancką estetykę modelu 9-5. Zaprezentowanie tak luksusowego pojazdu w praktycznej wersji kombi było oryginalnym rozwiązaniem, które jednak zdecydowanie się ...