Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
BMW E60 to samochód z Serii 5 produkowany od 2003 roku. Jest on następcą modelu E39, od którego różnił się w znaczącym stopniu, szczególnie w oczy rzucał się brak charakterystycznej sportowej sylwetki. Jest to samochód, który swoim kształtem i stylem zrywa z utrzymywaną dotychczas tradycją Serii 5. Nadwozie to przede wszystkim ostre linie połączone z łagodnymi przetłoczeniami, które nadają E60 jedyny i niepowtarzalny charakter. Wewnątrz samochód również częstuje nas sporą dawką ...