Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Citroën C5 trzeciej generacji to kolejna odsłona tego bardzo popularnego, komfortowego, rodzinnego i bardzo dużego sedana. Produkowana była w latach 2008 do 2017 i oparta była na płycie podłogowej PSA PF3 Platform, na której zbudowany był również Peugeot 508. Samochód nieco urósł względem swoich poprzedników, przez co stał się jeszcze bardziej komfortowy. Model ten jak na Citroena przystało, posiadał wiele ciekawych i innowacyjnych rozwiązań, które wyróżniały go na tle ...
Powiązania: