Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Citroën Xsara z oznaczeniem N1 to popularny model zaliczany do aut klas kompaktowych. Części do Citroen Xsara pojawiły się w 1997 roku, a zakończenie produkcji nastąpiło w 2006. Pomimo sukcesu modelu, nie zdecydowano się na stworzenie kolejnej wersji. Xsara została zastąpiona przez Citroen C4. Warto przy tym zaznaczyć, że do produkcji nowszego modelu wykorzystano sporo części Xsara.
Xsara (N1) jest dostępna w trzech wariantach nadwozia: 3-drzwiowe coupé, 5-drzwiowy ...