Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Mercedes 190 W201 został zaprezentowany w 1982 roku, produkowany był w Bremie oraz Sindelfingen w Niemczech. Oprócz tego auto było składane także w Tajlandii. Jest to poprzednik Klasy C W202. Samochód dostępny był jako 4-drzwiowy sedan.
Sylwetka tego samochodu do przede wszystkim kanciaste kształty, które zostały uwydatnione zastosowaniem dużych, kwadratowych reflektorów zarówno z przodu jak i z tyłu. W 1988 roku samochód przeszedł facelifting, po którym pojawiły ...
Powiązania: