Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
BMW E46 (Serii 3) obecne jest na rynku samochodowym od roku 1997. Jest to czwarty z kolei model należący do Serii 3. Samochód niemieckiego koncernu dostępny był w 5 różnych wersjach nadwozia. Pierwotnie model E46 był produkowany jedynie w wersji sedan, jednak obecnie dostępne jest w 5 różnych odmianach: 4-drzwiowy sedan (Seria 3), kombi (3 Touring), kabriolet (3 Cabrio), 3-drzwiowe coupe (3 Coupe) i 3-drzwiowy compact (3 Compact). Jest ...