Kolektor dolotowy to bardzo ważna część samochodu, która odpowiada za doprowadzanie powietrza do cylindrów. Podzespół ten wykonuje istotną pracę i zwykle nie jest zbyt awaryjny. Znacznie częściej zdarza się jednak, że uszkodzona zostaje uszczelka kolektora dolotowego. Jej nieszczelność może powodować poważne problemy, dlatego warto wymienić ją od razu po zauważeniu niepokojących sygnałów. Jak jednak rozpoznać, że uszczelka kolektora ssącego jest uszkodzona?
Opel Astra G (II) to druga generacja tego modelu, obecna na rynku samochodowym od 1998 roku. Auto produkowane było między innymi w Niemczech, Polsce (Astra II Classic), Rosji, Egipcie, a także we Włoszech, RPA i Brazylii.
Astra II początkowo dostępna była jedynie jako 3- lub 5-drzwiowy hatchback, lecz w 1999 roku na rynku pojawił się model w wersji kombi oraz sedan. Rok później Opel rozpoczął produkcję tego modelu w wersji ...