Kolektor dolotowy to bardzo ważna część samochodu, która odpowiada za doprowadzanie powietrza do cylindrów. Podzespół ten wykonuje istotną pracę i zwykle nie jest zbyt awaryjny. Znacznie częściej zdarza się jednak, że uszkodzona zostaje uszczelka kolektora dolotowego. Jej nieszczelność może powodować poważne problemy, dlatego warto wymienić ją od razu po zauważeniu niepokojących sygnałów. Jak jednak rozpoznać, że uszczelka kolektora ssącego jest uszkodzona?
Historia modelu 200 rozpoczęła się w 1985 roku, kiedy to światło dzienne ujrzała pierwsza generacja tego modelu. Jej produkcja trwała 4 lata i pomogła zmotoryzować ówczesną Anglię. Jeszcze tego samego roku ruszyła produkcja drugiej generacji, która była w zasadzie nieco odświeżona wersją pierwszego modelu. Stylistyka była oparta o proste linie. Samochód z założenia miał być tani i łatwo dostępny więc kwestie designu czy jakości wykonania oraz wyposażenia schodziły na dalszy plan. Produkcja ...
Powiązania: