Elementy paska rozrządu, jak i cały rozrząd samochodowy, wymagają odpowiedniej ochrony. Producenci motoryzacyjni instalują specjalne osłony paska rozrządu, które zabezpieczają napęd paska synchronicznego przed szkodliwym oddziaływaniem substancji chemicznymi oraz niepożądanych przedmiotów, które mogłyby dostać się do układu. Dodatkowym wsparcie takiej osłony jest uszczelka pokrywy rozrządu, która zapewnia odpowiednią szczelność mechanizmu.
Mercedes klasy E oznaczony symbolem W211 pojawił się na rynku w 2002 roku, jest to następca popularnego "okularnika". W związku z dużym zapotrzebowaniem jego produkcja odbywała się między innymi w Niemczech, Meksyku, Austrii, Chinach, Indiach.
W211 został zaprojektowany w oparciu o płytę podłogową Mercedesa CLS. Na rynku samochodowym dostępny był w dwóch wersjach nadwoziowych: sedan i kombi. Cztery lata po premierze pojazdu niemiecki ...
Powiązania: