Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Druga generacja Citroën C5 trafiła do sprzedaży w 2004 roku. Stylistycznie nieznacznie różniła się od swojego poprzednika. Samochód stał się nieco większy, zmianie uległy zderzaki oraz reflektory przednia i lampy tylne. Odświeżono również nieco wnętrze i dodano kilka nowych elementów wyposażenia. C5 drugiej generacji oferowany był do 2008 roku, kiedy to na rynku pojawiła się trzecia generacja tego popularnego modelu. W tym czasie z fabryki Citroena wyjechało ponad 720 tys. ...