Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Citroën C5 trzeciej generacji to kolejna odsłona tego bardzo popularnego, komfortowego, rodzinnego i bardzo dużego sedana. Produkowana była w latach 2008 do 2017 i oparta była na płycie podłogowej PSA PF3 Platform, na której zbudowany był również Peugeot 508. Samochód nieco urósł względem swoich poprzedników, przez co stał się jeszcze bardziej komfortowy. Model ten jak na Citroena przystało, posiadał wiele ciekawych i innowacyjnych rozwiązań, które wyróżniały go na tle ...
Powiązania: