Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Ford Maverick to auto od początku do końca stworzone z uwzględnieniem wszystkich potrzeb oraz oczekiwań odbiorcy mieszkającego w USA. Dużych rozmiarów SUV o całkiem sporych możliwościach terenowych wyposażony w silniki benzynowe o sporej mocy oraz dużej pojemności, a do tego prostota i użyteczność w każdym calu. Samochód ten był projektowany w taki sposób, by nie wyróżniał się zbyt mocno na drodze. Bardzo zachowawcza stylistyka sprawiła, że auto nie cieszyło się zbyt dużą ...