Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Honda Accord zaliczana jest do klasy średniej aut osobowych. Na rynku od 1976 roku. Od 2017 roku produkowana jest już dziesiąta generacja tego samochodu. Accord był dostępny na większości rynków motoryzacyjnych świata w różnych wersjach nadwoziowych, w tym również jako popularne w wielu krajach coupe. Honda Accord VI przeznaczona na rynki europejskie po raz pierwszy pojawiła się w 1997 roku.
Podobnie do poprzednika, Honda Accord VI została zaprojektowana w taki ...