Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Fiat Seicento lub Fiat 600 (187) swój debiut miał w 1998 roku i został zaprezentowany jako następca modelu Cinquecento. Samochód ten produkowany był tylko i wyłącznie w Polsce, a w 2005 roku zamieniono jego nazwę z Seicento na 600. W przeciwieństwie do swojego starszego brata Seicento jest bardziej okrągły, linie są łagodniejsze, producent zrezygnował z kanciastych kształtów. W związku z niewielkimi wymiarami wnętrze Seicento nie dysponuje zbyt dużą ilością ...