Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Mercedes to prawdopodobnie najlepiej rozpoznawalna marka motoryzacyjna na świecie, a produkowana przez nią klasa E to jej sztandarowa seria samochodów należących do tzw. średniej klasy wyższej, czyli autosegmentu E. Mercedesy klasy E śmiało można uznać za najpopularniejsze limuzyny, jakie kiedykolwiek pojawiły się na światowym rynku motoryzacyjnym i jednocześnie za największy sukces komercyjny tego niemieckiego koncernu. Szacuje się, że łącznie samochodów z serii E sprzedano ponad 14 mln. ...