Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, zerwaniem współpracy ...
Ze względu na to, że każda kolejna generacja samochodów niemalże wszystkich producentów nieco rośnie, powstaje pewna luka w segmencie A zarezerwowana dla najmniejszych gabarytowo samochodów miejskich. I właśnie w tą lukę postanowił wpasować się VAG ze swoimi miejskimi trojaczkami, czyli VW up!, Seatem Mii oraz oczywiście Skodą CITIGO. Modele te różnią się od siebie w zasadzie tylko detalami, znaczkami producenta oraz pakietami wyposażenia. Skoda Citigo pojawiła się na rynku ...