Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator NPS do Citroën C5 III Break (RW_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Akumulator VARTA Citroën C5 III Break (RW_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) VARTA
Akumulator JENOX Citroën C5 III Break (RW_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) JENOX
Akumulator BOSCH Citroën C5 III Break (RW_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) BOSCH
Akumulator YUASA Citroën C5 III Break (RW_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) YUASA
Akumulator CENTRA Citroën C5 III Break (RW_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) CENTRA
Akumulator IPARTS Citroën C5 III Break (RW_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) IPARTS
Akumulator BANNER Citroën C5 III Break (RW_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) BANNER
Akumulator EXIDE Citroën C5 III Break (RW_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) EXIDE
Akumulator CONTINENTAL Citroën C5 III Break (RW_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) CONTINENTAL
Akumulator ERA Citroën C5 III Break (RW_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) ERA
Akumulator MAXGEAR Citroën C5 III Break (RW_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) MAXGEAR
Akumulator ENERGIZER Citroën C5 III Break (RW_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) ENERGIZER
Akumulator AUTOPART Citroën C5 III Break (RW_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) AUTOPART
Akumulator COMLINE Citroën C5 III Break (RW_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) COMLINE
Akumulator CONTINENTAL/VDO Citroën C5 III Break (RW_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Akumulator EUROREPAR Citroën C5 III Break (RW_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) EUROREPAR
Akumulator HART Citroën C5 III Break (RW_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) HART
Akumulator IPSA Citroën C5 III Break (RW_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) IPSA
Akumulator JPN Citroën C5 III Break (RW_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) JPN
Akumulator MAGNETI MARELLI Citroën C5 III Break (RW_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Akumulator MASTER-SPORT GERMANY Citroën C5 III Break (RW_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Akumulator NPS Citroën C5 III Break (RW_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) NPS
Akumulator SAKURA Citroën C5 III Break (RW_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) SAKURA
Akumulator VEMO Citroën C5 III Break (RW_) 2.7 HDi Kombi 204KM, 150kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) VEMO
Producent:NPS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
U540L40B
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
U540L40B
Prąd ładowania alternatora [A]:  74
Natężenie prądu [A]:  74
Pojemność akumulatora [Ah]:  74
Pojemność akumulatora [Ah]:  70
Specyfikacja:  Cosses STD
Prąd rozruchu wg DIN [A]:  380
Prąd rozruchu wg EN [A]:  640
Długość [mm]:  277
Szerokość [mm]:  174
Wysokość [mm]:  190
Położenie biegunów:  0
Specyfikacja:  Borne + a droite
Do 100 dni na zwrot
NPS
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
U540L51B
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
U540L51B
Pojemność akumulatora [Ah]:  70
Długość [mm]:  277
Szerokość [mm]:  174
Wysokość [mm]:  190
Napięcie [V]:  12
Prąd rozruchu wg EN [A]:  760
Specyfikacja:  AGM
Specyfikacja:  Borne + a droite
Położenie biegunów:  0
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Akumulator

Jak prawidłowo dbać o akumulator? Jak przygotować go do kolejnego sezonu?

Jak prawidłowo dbać o akumulator? Jak przygotować go do kolejnego sezonu?

Gdy po pierwszej mroźnej nocy nasz samochód nie chce odpalić, zwykle momentalnie diagnozujemy przyczynę. Winny jest akumulator, który nagle postanowił złośliwie odmówić współpracy. Czy jednak na pewno jest to wina baterii, a nie nas samych? Co zrobiliśmy, aby nie zawiódł nas w takiej właśnie chwili? Jak przygotowaliśmy go do szczególnie wymagającego sezonu zimowego?

czytaj więcej >
Akumulatory bezobsługowe - jak dzialają, ładowanie i regeneracja

Czy akumulatory bezobsługowe wymagają kontroli?

Kiedyś wszystkie akumulatory były takie same. Jedynym typem akumulatora dostępnym na rynku był obsługowy akumulator kwasowo-ołowiowy, w poszczególnych modelach różniący się przede wszystkim rozmiarem i pojemnością. Obecnie mamy dostęp do kilku różnych rodzajów akumulatora, różniących się budową, technologią oraz podejściem do obsługi. Oprócz bowiem klasycznych akumulatorów obsługowych, coraz więcej jest akumulatorów bezobsługowych. Czym charakteryzuje ten drugi typ baterii samochodowych?

czytaj więcej >
Akumulator kontra zima

Akumulator kontra zima

Zima to zmora każdego kierowcy. To właśnie wtedy samochód musi stawić czoła niskim temperaturom, śnieżnej plusze i śliskiej nawierzchni. Nie da się więc ukryć, że zima do nie tylko sprawdzian dla kierowcy, ale także dla samego auta, a przede wszystkim niektórych części. Doskonałym przykładem takiej części jest m.in. akumulator.

czytaj więcej >
Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Choć dla wielu może się to wydawać wręcz niewiarygodne, najczęściej występującą awarią powodującą unieruchomienie samochodu jest awaria akumulatora. Najczęstszą przyczyną awarii akumulatora jest z kolei jego ciągłe niedoładowanie. Wniosek? Dobry prostownik to podstawa.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze