Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator MAGNETI MARELLI do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 EQ Boost (213.280) Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Akumulator VARTA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 EQ Boost (213.280) Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) VARTA
Akumulator CENTRA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 EQ Boost (213.280) Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) CENTRA
Akumulator EXIDE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 EQ Boost (213.280) Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) EXIDE
Akumulator BANNER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 EQ Boost (213.280) Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BANNER
Akumulator BOSCH Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 EQ Boost (213.280) Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BOSCH
Akumulator ERA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 EQ Boost (213.280) Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) ERA
Akumulator IPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 EQ Boost (213.280) Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) IPARTS
Akumulator AUTOPART Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 EQ Boost (213.280) Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) AUTOPART
Akumulator CONTINENTAL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 EQ Boost (213.280) Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) CONTINENTAL
Akumulator ENERGIZER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 EQ Boost (213.280) Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) ENERGIZER
Akumulator EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 EQ Boost (213.280) Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) EUROREPAR
Akumulator MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 EQ Boost (213.280) Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Akumulator MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 EQ Boost (213.280) Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Akumulator NPS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 EQ Boost (213.280) Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) NPS
Producent:MAGNETI MARELLI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAGNETI MARELLI
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
069060680009
niedostępny
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
069060680009
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Akumulator: Bezobsługowy
Pojemność akumulatora [Ah]: 60
Prąd rozruchu wg EN [A]: 680
DIN / ISO: L02
Długość [mm]: 242
Szerokość [mm]: 175
Wysokość [mm]: 190
Położenie biegunów: DX
Wykonanie strefy podłogowej: B13
Akumulator: Z uchwytami
Rodzaj bieguna: STD
Akumulator: Bez wskaznika napełnienia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1080,00 zł
617,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

MAGNETI MARELLI
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
069070760009
niedostępny
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
069070760009
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Akumulator: Bezobsługowy
Pojemność akumulatora [Ah]: 70
Prąd rozruchu wg EN [A]: 760
DIN / ISO: L03
Długość [mm]: 278
Szerokość [mm]: 175
Wysokość [mm]: 190
Położenie biegunów: DX
Wykonanie strefy podłogowej: B13
Akumulator: Z uchwytami
Rodzaj bieguna: STD
Akumulator: Bez wskaznika napełnienia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1306,00 zł
768,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

Porady z kategorii: Akumulator

Co jest powodem usterek akumulatora?

Co jest powodem usterek akumulatora?

Naprawdę niewielka liczba kierowców, która na co dzień korzysta z samochodu, ma świadomość tego, że nieprawidłowa eksploatacja samochodu znacznie skraca żywotność wielu podzespołów, w tym akumulatora. Podpowiadamy, co może być przyczyną awarii akumulatora.

czytaj więcej >
Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >
Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Choć dla wielu może się to wydawać wręcz niewiarygodne, najczęściej występującą awarią powodującą unieruchomienie samochodu jest awaria akumulatora. Najczęstszą przyczyną awarii akumulatora jest z kolei jego ciągłe niedoładowanie. Wniosek? Dobry prostownik to podstawa.

czytaj więcej >
Jak uruchomić auto z rozładowanym akumulatorem?

Bezpieczne uruchamianie auta z rozładowanym akumulatorem bez pożyczania prądu?

Rozładowany akumulator to problem kojarzony przede wszystkim z zimą i panującymi wówczas niskimi temperaturami, jednak równie dobrze może zaskoczyć nas w trakcie upalnego lata. Za najlepsze rozwiązanie w takim przypadku zwykło się uznawać podpięcie się do akumulatora innego samochodu. Co jednak, gdy w okolicy nie ma nikogo lub zwyczajnie nie mamy przy sobie przewodów rozruchowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze