Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator IPSA do Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Akumulator VARTA Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) VARTA
Akumulator CENTRA Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) CENTRA
Akumulator YUASA Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) YUASA
Akumulator BOSCH Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) BOSCH
Akumulator IPARTS Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) IPARTS
Akumulator CONTINENTAL Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) CONTINENTAL
Akumulator BANNER Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) BANNER
Akumulator EXIDE Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) EXIDE
Akumulator AUTOPART Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) AUTOPART
Akumulator CONTINENTAL/VDO Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) CONTINENTAL/VDO
Akumulator ENERGIZER Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) ENERGIZER
Akumulator ERA Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) ERA
Akumulator EUROREPAR Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) EUROREPAR
Akumulator HERTH+BUSS ELPARTS Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Akumulator IPSA Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) IPSA
Akumulator MAGNETI MARELLI Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) MAGNETI MARELLI
Akumulator MASTER-SPORT GERMANY Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) MASTER-SPORT GERMANY
Akumulator MAXGEAR Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) MAXGEAR
Akumulator NPS Vw CC B7 (358) 2.0 TDI coupe 170KM, 125kW, olej napędowy (2011.11 - 2016.12) NPS
Producent:IPSA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TMSG70
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPSA
Kod:
TMSG70
Prąd rozruchu wg EN [A]: 680
Długość [mm]: 278
Szerokość [mm]: 175
Wysokość [mm]: 190
Wykonanie strefy podłogowej: B13
Pojemność akumulatora [Ah]: 70
Napięcie [V]: 12
Położenie biegunów: 0
Rodzaj bieguna: 1
Masa napełnionego [kg]: 19,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Akumulator

Co jest powodem usterek akumulatora?

Co jest powodem usterek akumulatora?

Naprawdę niewielka liczba kierowców, która na co dzień korzysta z samochodu, ma świadomość tego, że nieprawidłowa eksploatacja samochodu znacznie skraca żywotność wielu podzespołów, w tym akumulatora. Podpowiadamy, co może być przyczyną awarii akumulatora.

czytaj więcej >
Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >
Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?

Choć dla wielu może się to wydawać wręcz niewiarygodne, najczęściej występującą awarią powodującą unieruchomienie samochodu jest awaria akumulatora. Najczęstszą przyczyną awarii akumulatora jest z kolei jego ciągłe niedoładowanie. Wniosek? Dobry prostownik to podstawa.

czytaj więcej >
Jak uruchomić auto z rozładowanym akumulatorem?

Bezpieczne uruchamianie auta z rozładowanym akumulatorem bez pożyczania prądu?

Rozładowany akumulator to problem kojarzony przede wszystkim z zimą i panującymi wówczas niskimi temperaturami, jednak równie dobrze może zaskoczyć nas w trakcie upalnego lata. Za najlepsze rozwiązanie w takim przypadku zwykło się uznawać podpięcie się do akumulatora innego samochodu. Co jednak, gdy w okolicy nie ma nikogo lub zwyczajnie nie mamy przy sobie przewodów rozruchowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze