Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Alternator oraz pojedyncze części TMI do Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Alternator oraz pojedyncze części BV PSH Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) BV PSH
Alternator oraz pojedyncze części CEVAM Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) CEVAM
Alternator oraz pojedyncze części DRI Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) DRI
Alternator oraz pojedyncze części ELSTOCK Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) ELSTOCK
Alternator oraz pojedyncze części LUCAS ELECTRICAL Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) LUCAS ELECTRICAL
Alternator oraz pojedyncze części LUCAS Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) LUCAS
Alternator oraz pojedyncze części TMI Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) TMI
Alternator oraz pojedyncze części VALEO Bmw 1 (F21) M 140 i xDrive liftback 340KM, 250kW, benzyna (2015.09 - obecnie) VALEO
Producent:TMI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AL03751
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
AL03751
Otwór o śr. 2 [mm]:  10
Prąd ładowania alternatora [A]:  180
Wykonanie sieci pokładowej:  Dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:  14
Koła pasowe:  Koło pasowe wielokrotne
Średnica koła pasowego [mm]:  49
Ilość żeber:  6
Zacisk:  M8 B+
ID wykonania wtyczki:  Com-Lin2 (Plug 238)
Ciężar netto [kg]:  7,7
Otwór - śr. 1 [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Alternator oraz pojedyncze części

Porady z kategorii: Alternator oraz pojedyncze części

Objawy zużycia alternatora - jak rozpoznać uszkodzenie?

Jakie objawy daje zużyty alternator? Dlaczego nie warto polegać na samych kontrolkach?

Choć alternator to urządzenie o dość prostej budowie, podlega takim samym zasadom eksploatacyjnym, ja większość części samochodowych. Z czasem może się zwyczajnie zużyć, zwłaszcza jeśli nie dbamy o niego właściwie lub gdy sprzyja temu konstrukcja auta. Po czym rozpoznać zużyty alternator? Jakie objawy oznaczają, że pora na jego naprawę lub wymianę?

czytaj więcej >
Regeneracja alternatora - jak i czy warto?

Regeneracja alternatora. Kiedy powinno się ją przeprowadzać, jak i czy w ogóle warto?

Nowy, oryginalny alternator dobrej firmy nie jest tani. Z tego też powodu prawdziwą plagą stało się oszczędzanie na tej właśnie części i wymiana uszkodzonego alternatora na używany lub też próby jego regeneracji. Rozwiązania te, choć jak najbardziej możliwe, nie zawsze można uznać za rozsądne. Zwłaszcza że bez sprawnego alternatora nikt z nas daleko nie zajedzie, a jeśli nawet zajedzie, może się okazać, że nie będzie miał czym wrócić. Co więc należy zrobić z niesprawnym alternatorem?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze