Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek EPS do Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.0 Kombi 100KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 1997.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek NTY Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.0 Kombi 100KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 1997.12) NTY
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAXGEAR Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.0 Kombi 100KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 1997.12) MAXGEAR
Cewka zapłonowa / zespół cewek DENCKERMANN Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.0 Kombi 100KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 1997.12) DENCKERMANN
Cewka zapłonowa / zespół cewek HART Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.0 Kombi 100KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 1997.12) HART
Cewka zapłonowa / zespół cewek ASHIKA Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.0 Kombi 100KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 1997.12) ASHIKA
Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.0 Kombi 100KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 1997.12) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.0 Kombi 100KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 1997.12) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek CHAMPION Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.0 Kombi 100KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 1997.12) CHAMPION
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.0 Kombi 100KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 1997.12) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek EPS Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.0 Kombi 100KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 1997.12) EPS
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.0 Kombi 100KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 1997.12) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek FACET Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.0 Kombi 100KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 1997.12) FACET
Cewka zapłonowa / zespół cewek HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.0 Kombi 100KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 1997.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek HITACHI Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.0 Kombi 100KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 1997.12) HITACHI
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.0 Kombi 100KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 1997.12) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek JAPANPARTS Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.0 Kombi 100KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 1997.12) JAPANPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek JAPKO Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.0 Kombi 100KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 1997.12) JAPKO
Cewka zapłonowa / zespół cewek KW Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.0 Kombi 100KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 1997.12) KW
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.0 Kombi 100KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 1997.12) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek MOBILETRON Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.0 Kombi 100KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 1997.12) MOBILETRON
Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.0 Kombi 100KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 1997.12) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.0 Kombi 100KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 1997.12) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRISCAN Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.0 Kombi 100KM, 74kW, benzyna (1994.06 - 1997.12) TRISCAN
Producent:EPS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.990.316
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.990.316
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1346,00 zł
792,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze