Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek ASHIKA do Chrysler VOYAGER II (ES) 3.3 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (1990.08 - 1995.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Chrysler VOYAGER II (ES) 3.3 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (1990.08 - 1995.09) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Chrysler VOYAGER II (ES) 3.3 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (1990.08 - 1995.09) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek ASHIKA Chrysler VOYAGER II (ES) 3.3 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (1990.08 - 1995.09) ASHIKA
Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Chrysler VOYAGER II (ES) 3.3 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (1990.08 - 1995.09) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Chrysler VOYAGER II (ES) 3.3 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (1990.08 - 1995.09) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Chrysler VOYAGER II (ES) 3.3 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (1990.08 - 1995.09) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek ESEN SKV Chrysler VOYAGER II (ES) 3.3 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (1990.08 - 1995.09) ESEN SKV
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Chrysler VOYAGER II (ES) 3.3 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (1990.08 - 1995.09) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek JAPANPARTS Chrysler VOYAGER II (ES) 3.3 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (1990.08 - 1995.09) JAPANPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek JAPKO Chrysler VOYAGER II (ES) 3.3 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (1990.08 - 1995.09) JAPKO
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Chrysler VOYAGER II (ES) 3.3 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (1990.08 - 1995.09) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Chrysler VOYAGER II (ES) 3.3 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (1990.08 - 1995.09) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek NTY Chrysler VOYAGER II (ES) 3.3 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (1990.08 - 1995.09) NTY
Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL Chrysler VOYAGER II (ES) 3.3 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (1990.08 - 1995.09) QUINTON HAZELL
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Chrysler VOYAGER II (ES) 3.3 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (1990.08 - 1995.09) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRISCAN Chrysler VOYAGER II (ES) 3.3 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (1990.08 - 1995.09) TRISCAN
Cewka zapłonowa / zespół cewek WALKER PRODUCTS Chrysler VOYAGER II (ES) 3.3 i nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (1990.08 - 1995.09) WALKER PRODUCTS
Producent:ASHIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
78-09-900
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
78-09-900
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 426,00 zł
224,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze