Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek KW do Fiat TIPO (160_) 2.0 16V (160.AV) liftback 146KM, 107kW, benzyna (1991.07 - 1995.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek DELPHI Fiat TIPO (160_) 2.0 16V (160.AV) liftback 146KM, 107kW, benzyna (1991.07 - 1995.04) DELPHI
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Fiat TIPO (160_) 2.0 16V (160.AV) liftback 146KM, 107kW, benzyna (1991.07 - 1995.04) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek EPS Fiat TIPO (160_) 2.0 16V (160.AV) liftback 146KM, 107kW, benzyna (1991.07 - 1995.04) EPS
Cewka zapłonowa / zespół cewek FACET Fiat TIPO (160_) 2.0 16V (160.AV) liftback 146KM, 107kW, benzyna (1991.07 - 1995.04) FACET
Cewka zapłonowa / zespół cewek JANMOR Fiat TIPO (160_) 2.0 16V (160.AV) liftback 146KM, 107kW, benzyna (1991.07 - 1995.04) JANMOR
Cewka zapłonowa / zespół cewek KW Fiat TIPO (160_) 2.0 16V (160.AV) liftback 146KM, 107kW, benzyna (1991.07 - 1995.04) KW
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Fiat TIPO (160_) 2.0 16V (160.AV) liftback 146KM, 107kW, benzyna (1991.07 - 1995.04) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL Fiat TIPO (160_) 2.0 16V (160.AV) liftback 146KM, 107kW, benzyna (1991.07 - 1995.04) QUINTON HAZELL
Cewka zapłonowa / zespół cewek VALEO Fiat TIPO (160_) 2.0 16V (160.AV) liftback 146KM, 107kW, benzyna (1991.07 - 1995.04) VALEO
Producent:KW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
490 303
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
490 303
Jednostka:
szt
Rezystancja [Ohm]:  0,45
Rezystancja [Ohm]:  5000
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1379,00 zł
811,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze