Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL do Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.11 - 1988.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.11 - 1988.07) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.11 - 1988.07) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.11 - 1988.07) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.11 - 1988.07) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.11 - 1988.07) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.11 - 1988.07) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.11 - 1988.07) QUINTON HAZELL
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1986.11 - 1988.07) SIDAT
Producent:QUINTON HAZELL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
XIC8044
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
XIC8044
Jednostka:
szt
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
Ilość biegunów:  2
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia DIN
Ciężar [kg]:  0,64
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  1
Kąt mocowania [stopień]:  180
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 177,00 zł
86,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >
Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze