Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS do Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek FACET Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) FACET
Cewka zapłonowa / zespół cewek AS-PL Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) AS-PL
Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek CHAMPION Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) CHAMPION
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek EPS Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) EPS
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek FAE Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) FAE
Cewka zapłonowa / zespół cewek HELLA Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) HELLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek KW Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) KW
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAGNETI MARELLI Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) MAGNETI MARELLI
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAXGEAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) MAXGEAR
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek MOBILETRON Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) MOBILETRON
Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek SASIC Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) SASIC
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) VEMO
Producent:LUCAS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DLB198
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
DLB198
Ciężar [kg]:  0,8
Rezystancja [Ohm]:  0,72
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
Ilość biegunów:  2
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  1
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia DIN
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z klamrą
Oporność [kOhm]:  7,3
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  KIT 4
Ciężar netto [kg]:  0,703
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze