Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO do Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek DELPHI Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) DELPHI
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek HELLA Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) HELLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAXGEAR Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) MAXGEAR
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek METZGER Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) METZGER
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEYLE Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) MEYLE
Cewka zapłonowa / zespół cewek MOBILETRON Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) MOBILETRON
Cewka zapłonowa / zespół cewek MOTORAD Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) MOTORAD
Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) QUINTON HAZELL
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRISCAN Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) TRISCAN
Cewka zapłonowa / zespół cewek VALEO Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) VALEO
Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) VEMO
Cewka zapłonowa / zespół cewek WALKER PRODUCTS Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) WALKER PRODUCTS
Producent:VEMO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V45-70-0003
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V45-70-0003
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  4
Ciężar [kg]:  0,231
Szerokość opakowania [cm]:  24,3
Wysokość opakowania [cm]:  7,8
Głębokość opakowania [cm]:  7,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 646,00 zł
349,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VEMO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V45-70-0001
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V45-70-0001
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  PORSCHE 99660210400
Technika połączeń:  SAE-Kontaktfeder
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia SAE
Cewka zapłonowa:  Zawiera złącze cewki
Ilość biegunów:  3
Napięcie [V]:  12
Ciężar [kg]:  0,274
Szerokość opakowania [cm]:  14,1
Wysokość opakowania [cm]:  12,1
Głębokość opakowania [cm]:  13,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 648,00 zł
350,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >
Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze