Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek KW do Rover MINI liftback 1000 liftback 41KM, 30kW, benzyna (1990.08 - 1993.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Rover MINI liftback 1000 liftback 41KM, 30kW, benzyna (1990.08 - 1993.06) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAGNETI MARELLI Rover MINI liftback 1000 liftback 41KM, 30kW, benzyna (1990.08 - 1993.06) MAGNETI MARELLI
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAXGEAR Rover MINI liftback 1000 liftback 41KM, 30kW, benzyna (1990.08 - 1993.06) MAXGEAR
Cewka zapłonowa / zespół cewek VALEO Rover MINI liftback 1000 liftback 41KM, 30kW, benzyna (1990.08 - 1993.06) VALEO
Cewka zapłonowa / zespół cewek ASHIKA Rover MINI liftback 1000 liftback 41KM, 30kW, benzyna (1990.08 - 1993.06) ASHIKA
Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Rover MINI liftback 1000 liftback 41KM, 30kW, benzyna (1990.08 - 1993.06) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Rover MINI liftback 1000 liftback 41KM, 30kW, benzyna (1990.08 - 1993.06) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Rover MINI liftback 1000 liftback 41KM, 30kW, benzyna (1990.08 - 1993.06) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Rover MINI liftback 1000 liftback 41KM, 30kW, benzyna (1990.08 - 1993.06) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek EPS Rover MINI liftback 1000 liftback 41KM, 30kW, benzyna (1990.08 - 1993.06) EPS
Cewka zapłonowa / zespół cewek FACET Rover MINI liftback 1000 liftback 41KM, 30kW, benzyna (1990.08 - 1993.06) FACET
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Rover MINI liftback 1000 liftback 41KM, 30kW, benzyna (1990.08 - 1993.06) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek JANMOR Rover MINI liftback 1000 liftback 41KM, 30kW, benzyna (1990.08 - 1993.06) JANMOR
Cewka zapłonowa / zespół cewek JAPANPARTS Rover MINI liftback 1000 liftback 41KM, 30kW, benzyna (1990.08 - 1993.06) JAPANPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek KW Rover MINI liftback 1000 liftback 41KM, 30kW, benzyna (1990.08 - 1993.06) KW
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Rover MINI liftback 1000 liftback 41KM, 30kW, benzyna (1990.08 - 1993.06) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Rover MINI liftback 1000 liftback 41KM, 30kW, benzyna (1990.08 - 1993.06) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek MOBILETRON Rover MINI liftback 1000 liftback 41KM, 30kW, benzyna (1990.08 - 1993.06) MOBILETRON
Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Rover MINI liftback 1000 liftback 41KM, 30kW, benzyna (1990.08 - 1993.06) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek NPS Rover MINI liftback 1000 liftback 41KM, 30kW, benzyna (1990.08 - 1993.06) NPS
Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL Rover MINI liftback 1000 liftback 41KM, 30kW, benzyna (1990.08 - 1993.06) QUINTON HAZELL
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Rover MINI liftback 1000 liftback 41KM, 30kW, benzyna (1990.08 - 1993.06) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO Rover MINI liftback 1000 liftback 41KM, 30kW, benzyna (1990.08 - 1993.06) VEMO
Producent:KW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
470 101D
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
470 101D
Jednostka:
szt
Rezystancja [Ohm]:  1,75
Rezystancja [Ohm]:  10500
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 390,00 zł
199,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze