Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK do Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek ESEN SKV Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) ESEN SKV
Cewka zapłonowa / zespół cewek FRECCIA Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) FRECCIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek HERTH+BUSS ELPARTS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAPCO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) MAPCO
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAXGEAR Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) MAXGEAR
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEYLE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) MEYLE
Cewka zapłonowa / zespół cewek MOBILETRON Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) MOBILETRON
Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) QUINTON HAZELL
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRISCAN Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) TRISCAN
Cewka zapłonowa / zespół cewek VALEO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) VALEO
Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 146KM, 107kW, benzyna (1980.10 - 1985.07) VEMO
Producent:NGK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NGK
4.8 (16 ocen)
Kod produktu:
48339
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (16 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NGK
Kod:
48339
Jednostka:
szt
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  1
Ilość biegunów:  2
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia DIN
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 257,00 zł
131,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >
Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze