Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek JAPKO do Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek HITACHI Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06) HITACHI
Cewka zapłonowa / zespół cewek AS-PL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06) AS-PL
Cewka zapłonowa / zespół cewek ASHIKA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06) ASHIKA
Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek EPS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06) EPS
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek ESEN SKV Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06) ESEN SKV
Cewka zapłonowa / zespół cewek FACET Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06) FACET
Cewka zapłonowa / zespół cewek HART Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06) HART
Cewka zapłonowa / zespół cewek HERTH+BUSS ELPARTS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek JAPANPARTS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06) JAPANPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek JAPKO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06) JAPKO
Cewka zapłonowa / zespół cewek KW Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06) KW
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAXGEAR Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06) MAXGEAR
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEYLE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06) MEYLE
Cewka zapłonowa / zespół cewek MOBILETRON Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06) MOBILETRON
Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06) QUINTON HAZELL
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRISCAN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06) TRISCAN
Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo-16 liftback 180KM, 132kW, benzyna (1993.01 - 1994.06) VEMO
Producent:JAPKO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BO-0437JM
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
BO-0437JM
Jednostka:
szt
Ilość połączeń:  10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1701,00 zł
1031,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >
Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze