Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek MEYLE do Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek ASHIKA Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) ASHIKA
Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek EPS Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) EPS
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek ESEN SKV Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) ESEN SKV
Cewka zapłonowa / zespół cewek FACET Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) FACET
Cewka zapłonowa / zespół cewek HITACHI Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) HITACHI
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek JANMOR Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) JANMOR
Cewka zapłonowa / zespół cewek JAPANPARTS Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) JAPANPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek JAPKO Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) JAPKO
Cewka zapłonowa / zespół cewek KW Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) KW
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek METZGER Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) METZGER
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEYLE Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) MEYLE
Cewka zapłonowa / zespół cewek NTY Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) NTY
Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) QUINTON HAZELL
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek TESLA Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) TESLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek VALEO Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) VALEO
Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) VEMO
Cewka zapłonowa / zespół cewek WALKER PRODUCTS Saab 900 II coupe 2.0 i coupe 133KM, 98kW, benzyna (1993.12 - 1994.07) WALKER PRODUCTS
Producent:MEYLE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
814 885 0000
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
814 885 0000
Napięcie robocze [V]:  12
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia SAE
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu
Kolor:  Czerwony/czarny
Ilość montowana w aucie:  1
Ilość biegunów:  10
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >
Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze