Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek NTY do Saab 9000 2.3 -16 Turbo sedan 195KM, 143kW, benzyna (1990.09 - 1998.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek VALEO Saab 9000 2.3 -16 Turbo sedan 195KM, 143kW, benzyna (1990.09 - 1998.12) VALEO
Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Saab 9000 2.3 -16 Turbo sedan 195KM, 143kW, benzyna (1990.09 - 1998.12) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek ASHIKA Saab 9000 2.3 -16 Turbo sedan 195KM, 143kW, benzyna (1990.09 - 1998.12) ASHIKA
Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Saab 9000 2.3 -16 Turbo sedan 195KM, 143kW, benzyna (1990.09 - 1998.12) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Saab 9000 2.3 -16 Turbo sedan 195KM, 143kW, benzyna (1990.09 - 1998.12) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Saab 9000 2.3 -16 Turbo sedan 195KM, 143kW, benzyna (1990.09 - 1998.12) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Saab 9000 2.3 -16 Turbo sedan 195KM, 143kW, benzyna (1990.09 - 1998.12) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek ESEN SKV Saab 9000 2.3 -16 Turbo sedan 195KM, 143kW, benzyna (1990.09 - 1998.12) ESEN SKV
Cewka zapłonowa / zespół cewek HITACHI Saab 9000 2.3 -16 Turbo sedan 195KM, 143kW, benzyna (1990.09 - 1998.12) HITACHI
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Saab 9000 2.3 -16 Turbo sedan 195KM, 143kW, benzyna (1990.09 - 1998.12) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek JANMOR Saab 9000 2.3 -16 Turbo sedan 195KM, 143kW, benzyna (1990.09 - 1998.12) JANMOR
Cewka zapłonowa / zespół cewek JAPANPARTS Saab 9000 2.3 -16 Turbo sedan 195KM, 143kW, benzyna (1990.09 - 1998.12) JAPANPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek JAPKO Saab 9000 2.3 -16 Turbo sedan 195KM, 143kW, benzyna (1990.09 - 1998.12) JAPKO
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Saab 9000 2.3 -16 Turbo sedan 195KM, 143kW, benzyna (1990.09 - 1998.12) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Saab 9000 2.3 -16 Turbo sedan 195KM, 143kW, benzyna (1990.09 - 1998.12) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek METZGER Saab 9000 2.3 -16 Turbo sedan 195KM, 143kW, benzyna (1990.09 - 1998.12) METZGER
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEYLE Saab 9000 2.3 -16 Turbo sedan 195KM, 143kW, benzyna (1990.09 - 1998.12) MEYLE
Cewka zapłonowa / zespół cewek MOBILETRON Saab 9000 2.3 -16 Turbo sedan 195KM, 143kW, benzyna (1990.09 - 1998.12) MOBILETRON
Cewka zapłonowa / zespół cewek NTY Saab 9000 2.3 -16 Turbo sedan 195KM, 143kW, benzyna (1990.09 - 1998.12) NTY
Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL Saab 9000 2.3 -16 Turbo sedan 195KM, 143kW, benzyna (1990.09 - 1998.12) QUINTON HAZELL
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Saab 9000 2.3 -16 Turbo sedan 195KM, 143kW, benzyna (1990.09 - 1998.12) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek TESLA Saab 9000 2.3 -16 Turbo sedan 195KM, 143kW, benzyna (1990.09 - 1998.12) TESLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRISCAN Saab 9000 2.3 -16 Turbo sedan 195KM, 143kW, benzyna (1990.09 - 1998.12) TRISCAN
Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO Saab 9000 2.3 -16 Turbo sedan 195KM, 143kW, benzyna (1990.09 - 1998.12) VEMO
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ECZ-SA-000
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ECZ-SA-000
Jednostka:
szt
Opcja wyposażenia:  COIL ON PLUG
Numer seryjny:  ECZ-SA-000
Ciężar netto [g]:  2300
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 903,00 zł
516,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >
Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze