Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek CHAMPION do Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek CHAMPION Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11) CHAMPION
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek EPS Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11) EPS
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek ESEN SKV Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11) ESEN SKV
Cewka zapłonowa / zespół cewek FACET Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11) FACET
Cewka zapłonowa / zespół cewek FRECCIA Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11) FRECCIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek HART Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11) HART
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek JANMOR Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11) JANMOR
Cewka zapłonowa / zespół cewek KW Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11) KW
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAPCO Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11) MAPCO
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek METZGER Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11) METZGER
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEYLE Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11) MEYLE
Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11) QUINTON HAZELL
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek TESLA Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11) TESLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek TOPRAN Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11) TOPRAN
Cewka zapłonowa / zespół cewek VALEO Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.11) VALEO
Producent:CHAMPION

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
BAEA037
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
BAEA037
Ilość montowana w aucie:  1
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia złącze zębate
Napięcie [V]:  12
Technika połączeń:  Sawtooth
Ilość biegunów:  6
Ilość połączeń:  5
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez elektroniki
Długożć opakowania [cm]:  17
Szerokość opakowania [cm]:  11
Wysokość opakowania [cm]:  16,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze